Min helg.

Fest fredag hos oss, sen utgång på carl viktors .

Riktigt trevligt faktiskt, spelade party alias hemma hos oss också :) 


Såg film igår kväll, med älskling , brorsan , hanna å syrran :) 

Life as we know it.. Den var faktiskt ganska bra :D 




Nu i afton har jag haft mamma å pappa å syrran på besök. 

André var duktig och städa undan lite medans jag förberedde.

sen hjälptes vi åt å gjorde mat :)


Aptitretaren : Skagenröra på ljusugnsbröd.

Förrätt : Lök och paprika soppa med en varm macka. 

Varmrätt : Potatisgratäng, inbakad fläskfilé och champinjonsås. 

Efterrätt : Paj med kondenserad mjölk, hallon och glass . 


Tack för en trevlig kväll, hoppas maten smakade :) 

Nu ska vi lägga oss å se sofias änglar, sen Bones å sen wallander. 

Sen blir det sova å upp å jobba :) 


Älskar dig André :) Han blir förresten hemma en vecka till med mig :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0