Min Måndag


Skönt att vara ledig :) 

Har snackat med Lisette idag också. 

Tror jag saknar henne mer ju mer jag pratar med henne, konstigt ? :P


Sen så önskar jag faktiskt att jag och André vore där. 

Har ju aldrig varit utomlands med henne, tror vi skulle ha skit kul :D 

tror ingen fatta hur mycket jag saknar dig Lissy! 

Eller André vet.. 


Kanske skulle ha vunnit på något lotteri. 

Köpa en lott ikväll eller så ? ;) Haha^^ 


Ikväll ska vi vara med Simon, Blir nog inte att fara ut till gärdsmark ikväll. 

Bestämde oss för att göra det imorgon :) 


Mina beställning har kommit, :D :D 

Med skorna å väskan å kjolen, Vill hämta ut det för jag hoppas jag kommer kunna ha det :) 



Älskar dig av hela mitt hjärta André :love:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0