Partaj imorgon :)


Imorgon är det fest, troligtvis bär det av till skelleftehamn, men vet inte riktigt än..

André fyller ju år på Söndag, å då har vi bjudit hit mina föräldrar å svärföräldrar.

sen får vi se hur långt fikat räcker ;) 


Iallafall så längtar jag tills imorgon å få partaja lite.


Nackdelen är väl att partyt blir utan Lisette, eftersom hon inte är hemma än på ett tag.

Kommer nog kännas lite konstigt, men kommer nog ha kul ändå :D 

Fast jag saknar henne, det gör jag! 

Bara kunna ringa eller träffas å ibland prata om helt meningslösa saker ;) 

Men att umgås, det saknar jag. :) 

Typ 7 veckor kvar tills hon kommer hem, men hon verkar då trivas å ha kul iaf, å det är huvudsaken :D 

Sköt om dig gumman! :)





Älskar dig André
:love:





Kommentarer
Postat av: Sandra

shit va snygg klänning du hade :D

2011-02-25 @ 09:45:10
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0