Shoppat å träffat Liselott ;)


Kom hem från jobbet för ca 1timme sen :) 

Var hos min vän Liselott igår , och varför jag skriver Liselott det är för att jag bestämt att hon kommer få heta så

Hädanefter ;) haha^^ 

fick glass å ett par skor :)

Å så pratade vi lite, men mest tittade vi på när hon irrade omkring ii lägenheten., 

2dagar kvar tills hon åker till thailand. Kommer sakna dig gumman ! 




Sen jag kom hem från jobbet har jag iaf hunnit lägga in en beställning :) 

Liselotts fel att jag tänker på sommaren, skulle inte gjort det annars , 

DEN HÄR ÅRSTIDEN :P 

Men det blev iaf 3par nya sommarskor, en kjol å en väska ;)

Sweet :)

Kommer bilder när jag fått grejerna :D


Nu ska jag gå å se Chuck :D The best serie ever :D 


Älskar dig André, min smultronpaj ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0