Torsdag


Har jobbar 6.30 - 16.30 idag. 

Hem å käkade å sen iväg till gärdsmark . 

Känner oss ganska slut nu såhär i slutet på veckan, tur jag är ledig imorgon. 

Blir då att ta det lugnt imorgon iallafall :D 


Imorgon ska jag å klippa mig förresten, 

Känns riktigt skönt att få göra det, å färga å slinga håret :) 

Bilder kommer nog sen på hur det blir, 



Ska lägga in bilder på hur huset ser ut sen vi tog bort en del av väggen :) 

men jag längtar tills jag får lägga in slutresultatet.

Men det måste ju vara färdigt innan maj, eftersom vi flyttar dit då :D 


Nu ska jag hoppa in i duschen, å sen i säng ;) 


Lisette, jag saknar dig! 

Å jag hoppas du har det jätte bra.

Men jag önskar du kunde komma hem snart :)



Älskar dig André ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0