blir bara värre å värre

Har inte orkat uppdatera bloggen på en evighet.. 

Eftersom jag haft vinterkräksjuka å nu i veckan influensa. 

Å idag har jag suttit på akuten för jag fått en fruktansvärd hosta, väntade mig att få hostmedicin eller nått.

Fick istället en konstaterad lunginflammation.!! 

Snacka om maximal otur ;( 

Har iaf världens finaste pojkvän som satt tålmodigt med mig å väntade

å som nu lagar mat åt mig :D 

Jag ska få plankstek :) 


Bilder från nyårs å de orkar jag inte lägga upp, det kommer när jag är frisk. 

Om jag blir det nån gång!! :question:

Måste även passa på att tacka mamma å pappa som tagit hand om mig i veckan när jag legat i 39graders feber

Och varit allmänt dålig. 

Tack :D


Älskar dig André av hela mitt hjärta, du är verkligen mitt allt :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0