Jag känner mig på riktigt dåligt humör..


Har fått brev från försäkringskassan att jag måste skicka in å hålla på sen jag var sjuk.. 

Arbetsgivaren ska ju betala för de första 2veckorna.. 

Å visst jag hade magsjuka första veckan, Söndag till Onsdag. 

Sen hade jag semester torsdag och fredag. 

Jobbade 7.00-13.00 Måndagen efter och då fick jag feber och var tvungen gå hem, 

Då blev jag hemma precis 2veckor p.g.a lunginflammation och feber. 

Men första dagarna i magsjukan kan väl ändå inte ska räknas med ,

För hade jag inte haft semester torsdag fredag så hade jag ju jobbat då. 

och viss är det väl ändå om jag är sjukskriven mer än 2veckor I RAD som det hamnar hos försäkringskassan?!

Någon som kan får gärna svara på hur det är..



Älskar å saknar min André ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0