Längtar till inatt


Min Älskling kommer hem inatt :D Längtar sååå mycket. 

Å så hoppas jag att jag känner mig JÄTTE pigg imorgon när jag vaknar..

Är less på att känna mig hängig nu. 

Å då bär det av till affären för att köpa c-vitamin och blutsaft ;) 

Men först å främst ska jag mysa ner mig i sängen bredvid André, 

Ska bli skönt att han kommer hem :D 

Har saknat han bamse mycket i veckan. 

Han var så duktig på att ta hand om mig under helgen när jag varit så dålig.

Lagat mat å kommit med sånt jag behövt, tack för det älskling ;) 



jag var hos mamma å pappa tisdag till onsdag så fick dom ta hand om mig lite grann .

Fick äta surströmming, vad jag längtat efter det ;) :D 

Tack för att ni också tagit hand om mig dom här veckorna :) 


Ne, nu blir det sängen IGEN.. 

Sov gott :D 


Älskar dig André av hela mitt hjärta! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0