saknar min andre igen.


Varit till Läkaren idag igen. 

Fått nytt penicilin renixin å mollipect så det är bara hålla tummarna att lunginflammationen å framförallt febern försvinner snart. 

Håller på att vara riktigt less, sjukskriven hela den här veckan också. 

Lämnat läkarintyg till chefen. 

Å nyss kom brorsan hit med yoghurt, banan och mjölk :D Tack :D 


Å så saknar jag André igen, ännu en vecka han är borta :( 

Å jag dessutom måste ligga hemma å vara helt själv typ jämt :S 

Inte lockande. 

Saknar han redan, jag hoppas bilfärden går bra å att natten går bra, om dom nu får komma ner i gruvan i natt. 

Älskar dig Gubben, av hela mitt hjärta ska du veta! 

Å tack så otroligt mycket att du varit så förstående å tagit hand om mig i helgen :blush:


Bilder från nyårs är väldigt försenat, men det kommer när jag är piggare , orkar inte helt enkelt

sitta med det nu! 

Går på full dos feber nedsättande, kan lova jag känner mig som en i klimakteriet.


André Enmark :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0