heldag med mimmi .:-)

Måndag var jag å hälsade på mamma å pappa en stund, köpte nya skor också :-) mycket trevlig dag :-) Igår var jag med mimmi hela dagen, sola bada, köpte en present till henňe eftersom hon snart fyller år:-) sen var vi på burträsk marknaden, köpte en klanning och åt middag sen på värdshuset när Jocke å älskling kommit, sen var. Grabbarna duktiga å fixade drivknuten på passaten :-) Och idag för en stund sen träffade jag mamma å pappa, dom var snäll och erbjöd sig skjutsa hem mig, sen var dom nog nyfikna. På altan också;-) Men jag ska stanna i stan och handla sen följa robin å titta på en lgh, älskling ska också med :-) Nä nu ska jag ringa mimmi :-) men tror att hon är och badar ;-),om jag inte skriver nå mer på ett. Tag nu eftersom det är drygt att skriva från telefon, så GRATTIS MIMMI :-) 7arbetspass till semestern :-) kommer bli den bästa nånsin Åsele bl.a:-) Och tillbringa den med älskling å hälsa på i mamma å pappas stuga, och självklart playa de gärdsmark:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0