Lördag :)


Ikväll är det fest, jag tog första groggen kring 13.00 tiden :) 

Blir suring och kräftor till middag :) 

Blir ganska många ikväll :) 

Jag, andré, robin, simon, sara, krille, jenny, danny, camilla, kanske simon å emelie, kanske jocke å mimmi :) 

Macke å sofie :) 

Kommer bli riktigt kul .. har fixat på lite här hemma dom senaste dagarna, men riktigt skönt att ha semester måste jag säga :) 

Imorgon ska jag å älskling boka semester till thailand i februari :) 3veckor blir vi borta :) 

Sweet, längtar redan efter att åka ut å snorkla :) 

Hoppas bara att Elin å Fredrik följer med, miss you guys!!!!

Skulle vara kul om dom följer med :)


Men, nu gäller det att glömma den resan , annars kommer hösten och vintern att vara lång.. :P 


Mimmi min vän kommer du också ikväll ? 



:) 


Ha en trevlig helg :) kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0