Måndag 11/7

godkväll :)
idag har jag jobbat, förkyld men det gick väldigt bra ändå :)
älskling har åkt för att hjälpa Mimmis pappa med nå el, och jag ligger här och bara tar det lugnt :P
I helgen har det som sagt varit underbart väder.
fredag var vi å fiskade, lördag hos mamma å pappa i deras stuga, åt grillat, sen fest i renholmen på byagården.
:)
En bra helg har det varit.
och nu har vi 4arbetspass kvar jag å älskling, sen är det SEMESTER:D
nu skriver jag från datorn igen, André var så duktig å fixade det förra veckan, men jag har haft lite andra saker för mig än att skriva :P
Men grattis Sandra och Kenny till eran Elian:)
och Hacke och Eva-Lena till Hugo :)
nu ska jag vila mig en stund :)
älskar dig André, mitt hjärta :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0