sommar:-D

Hej vänner:-D helgen som var var vi på cruisingen,:-) har ingen som helst aning om när vi kom hem eller hur kvällen i övrigt såg ut:-P blev riktigt mycket både för jag å älskling:-P har försökt pussla ihop kvällen men det gick väl sådär haha;-) idag är jag iaf ledig å strålande väder, kanske ska träffa mimmi å joline en stund, men joline sover nu:-P glass har jag ätit ute i solen å igår kväll duschade jag å älskling för första gången här i gärdsmark:-D mimmi har varit så snäll å lånat ut hennes dusch innan:-) i afton ska jag å älskling dra el å fara in till stan å köpa en ny mobiltelefon:-) sweet:-D nu till helgen vet jag inte vad som händer, men kan tänkas att det blir nån liten drink om det är så här fint väder;-) ha en bra dag:-D älskar min andre av hela mitt hjärta:-D kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0