god kväll :)


Tjabba tjena hallå.


Sitter hos Simon nu, ätit en bulle å druckit ramlösa ;) 

André å simon spelar Killzone , å jag sitter här.. 



Vi åt iaf plankstek till middag, supergott :D 

Sen åkte jag och älskling till solbacken, köpte bänkskivor, penslar och målarfärg :D 

Så det blev inge gärdsmark ikväll, blir att åka dit på Onsdag säkert, istället. 


Gud vad jag skulle vilja ha en ny telefon, så förbaskat dålig batteritid på min :( 

Men alla telefoner är ju svindyra, iaf dom man vill ha :P Nog för att jag skulle nöja mig med en äldre, 

Använder inte så många funktioner på telefonen, bara det är bra batteritid :)


Snart blir det nog att åka hem å lägga sig, har kväll imorgon, så då får jag sovmorgon , sweet:D

Trevlig kväll :D 


Miss you Lissy!

:love: Älskar dig André:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0