Längtar till sommaren.


Sitter i denna stund och pratar med Lisette på fb chatten :) 

Och fantiserar om sommaren :D

Längtar som tusan, å längtar tills hon kommer hem. 

Förutom att jag kommer se ut som ett riktigt lakan i jämförelse med henne.. 

Eller ännu värre, ser ut som ett vitt lakan i vanliga fall också :P 

Haha^^ 

Men hon trivs iaf med skolan å allt, å det är huvudsaken :)

I somras i hennes cab :) wehoo 



Men jag saknar då hon kom hit å åt middag och bara slapptittade på tv :) 

Saknar dig jätte mycket, LOVE YOU :) 


Haha^^ innan jag hann uppdatera min färdigt, kikade jag in på Lisettes blogg.

Så sööt, jag blir glad då jag läser din blogg också :) 



Älskar dig André♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0