Visning


Godmorgon. 

Idag har vi visning på lägenheten, å jag är ledig.

Känns väl sådär, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen när massa folk ska vara här inne :P 


Igår var vi och tapetserade i huset, längtar tills vi är färdiga så vi kan flytta in :D 

Kommer bli underbart att bo där i sommar . 

Ska äta frukost på altan VARJE morgon ;) 

Oh Yes ;) 

Men älskling förstås, annars är det ju inte lika mysigt :P 


Ikväll ska vi nog också dit och fortsätta, men André ska till tandläkaren först. 

Tycker faktiskt lite synd om honom. :P 


Imorgon är det Fredag, då ska vi till min Mamma å Pappa å äta grillat å spendera natten. 

Kommer bli riktigt trevligt, :) 

Lördag ska vi jobba, sen får vi se om det händer nått roligt på kvällen :D 


Nu ska jag sätta mig å titta på tv tror jag :D 


Älskar dig André :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0