det tar ju aldrig slut..


Har städat och städat hela dagen känns det som.. 

Sprungit med sopor, varit ut i förrådet.. OJ! Jag tror jag åker å jobbar å tar hand om äldre istället :P 

Hur kan man samla på sig så mycket skrot på bara några år ?? 

NU ÄR JAG LESS, riktigt less! Hoppas det går snabbt när älskling kommer å Macke.. 

Just nu känns det som att det är så mycket så jag vet inte vad som skulle kastas eller inte.. 

Ser inte skillnad på nått :mad:

Ne, tror det är dags att ta en sväng till , till soprummet :P 

hoppas att vi kommer hinna få till det i gärdsmark innan helgen är slut, har levt i stök nog länge nu :P 


Snart kommer honey med släpen ;)


älskar di André :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0