Stor rensning.


Nu har jag varit DUKTIG! 

Jag har alltså rensat förrådet ute på balkongen, gissa om det var skit där!! 

Har även rensat lite i förrådet inne, där hyllerna var täckte ungefär upp till taket :P 

Men nu, nu är det nästan bara ett BERG i vardagsrummet, som ska till svärföräldrarna :P 

Sånt som har stått i förrådet och inte blivit använt...

Min mamma å pappa ska också komma hit, Imorgon, och hämta lite grejs.. 

Men nu börjar det kännas ganska bra.. 

Har gått å oroat mig över det där förrådet, så nu känns det bättre :) 

Ett plus är ju att börja innan ALLA spindlar börjar krypa fram.. Dödade en i paniken..som sprang in när jag öppnade balkongen :P 

Nu håller jag på att laga mat i allt detta stök :P 

Känner mig mer hemma när jag åker ut till gärdsmark faktiskt, nu då det är möblerat och fint där dessutom :D



Älskar dig André :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0