Min kärlek till dig, André... Går inte att beskriva med ord!

Jag t.o.m tvivlar, på att även om vi lever tills vi är 80 kommer jag ändå inte ha kunnat visa dig hur mycket du verkligen betyder, ! Hur ska du då nånsin kunna veta hur mycket jag älskar dig?! Men en sak är säker, jag kommer då aldrig sluta att visa min kärlek!!

Du är som mitt blod, utan blod pumpar inte mitt hjärta!

Ligger nu hemma hos min mamma å pappa, har varit här i afton, saknar min André så mycket , att jag vill helst inte tänka på det, vilket inte går eftersom han är den jag tänker på när jag vaknar på morgon å den jag tänker på när jag sluter mina ögon, och all tid däremellan .. Men nu ska jag iallafall försöka att sova:-) natti natti! Älskar dig André!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0