Nervös

Oj vad jag är nervös nu.. Börjar nya kneget imorgon, bara att stiga upp typ halv 5, börjar kl 6.. Men ursch.. Var längesen man börja på ett nytt ställe, man hinner ju glömma så otroligt hemskt och nervöst det känns.. Men det är väl bara första dagarna?;-)

Önskar att andre var hemma å bara kunde ligga å hålla om mig , händer alltid så mycket när han är borta, som man önskar kunde hända när han är hemma:-) saknar dig så otroligt mycket!!

Nu måste jag nog ta å stiga upp, göra matlåda sen ska jag fara å fira kusin som fyllt år.. Sen hem å typ bara sova, måste vara pigg imorgon ju:-)

Älskar dig André Enmark av hela mitt hjärta:-) vi hörs när du vaknar:-) kyss bejb, du är mitt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0