Godnatt :-)

I veckan har jag varit hos mor och far, tvättat och städat bilen invändigt , följt mamma å handla och bara tagit det lugnt:-)

Har haft en bra vecka, är ju faktiskt ganska kul att umgås med föräldrarna, händer ju inte så ofta..tack för i veckan :-D

Å självklart så känns det jobbigt att vara helt själv hemma.. Och sova i våran säng där älskling borde ligga men inte ligger..:-( men imorgon bär det av hem igen, ska på stan och stor handla och syrran ska följa med:-)

Älskade André, jag saknar dig! Och jag tänker på dig, väldigt mycket! Jag hoppas du är försiktig på jobbet och att allt går bra, och fort:-) så jag får hem dig nån gång:-) du är min solstråle och min stjärna, vilken tid på dygnet det än är , är det du som får mig att se ljuset :-) jag älskar dig, och kommer alltid att göra det!


God natt allihop, å sov gott:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0