snart har tiden gått..


snart har 6veckor äntligen gått, på torsdag kommer min underbara kärlek hem :) 

Men tyvärr så känns det fortfarande långt bort.. :( 

hade en trevlig kväll i lördags med en arb.kompis, Evelina :D men nog tänkte jag på älskling ändå. massor. första gången jag var i bursiljum var jag ju där med älskling .

Så man började som sagt tänka på vad vi gjorde då o.s.v ;) 

Men annars hade jag roligt med Evve å Madde :) 

Men du nu faan.. nu längtar jag efter min älskling.. är alldeles för längesen jag fick krypa ner i sängen med honom, laga mat åt honom, mysa i soffan framför en film :) 

Det som har hållit mig lite sysselsatt är min dagliga träning.. men den här dagen har gått så otroligt sakta, . :( 

Å är så rädd att dom andra också ska göra det, vill bara gå å lägga mig, och vakna torsdag kl 12 :) 

har älskat min älskling i 6år nu , å fy faan, att jag gjort det har det aldrig nånsin funnits tvivel om, men att man kunde älska nån såhär mycket, att det känns som kroppen ska gå sönder nu efter såhär lång tid, känns som det är just å pass att jag står på benen.. 

Oj vad jag gnäller, men André är verkligen mitt allt å mitt liv å jag hoppas att alla får känna så nån gång :) 

för jag skulle göra vad som helst för honom, och jag kommer alltid att finnas vid hans sida :) 

Älskling, kom hem nu, :) om 5min vill jag ha dig hemma, för nu ska jag gå å sova ;) 

ÄLskar dig André Enmark, av hela mitt hjärta! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0