sova i 3veckor kanske ?

Nu har Min snygging åkt tillbaka till Tyskland :(
Blir borta i 3veckor den här gången.. så när han kommer hem har han varit borta 9veckor och hemma i 10dagar :O



Men jag hoppas iallafall att han kommer hem efter 3veckor, kan bli längre, men fy faan.. Det får jag verkligen hoppas det inte blir..

Har haft det så underbart, mysigt och roligt på hans 10dagar hemma... så det var ännu värre nu när han for igår :(

Grät väl ungefär 2timmar efter han farit å sen for jag å hälsade på syrran å nu är jag i renholmen hos mamma å pappa.

Känns bara jobbigt att sitta hemma i vårat lilla hus när inte älskling är där.. :(

Till helgen är det stadsfesten, tror jag ska fara dit med Evve :D får jag lite annat att tänka på en stund :)

Tröstshoppade igår, det hjälper en stund, men nu då ? nu har jag hittat en maxiklänning jag gärna vill beställa ;)

Men ska nog lugna mig ett tag iaf :) men jag har ju sålt min HTC så jag skulle ju kunna shoppa för dom pengarna ;)

Fick ju en IPHONE 4S av älskling förra torsdagen när han komme hem, så jävla fin han är!! Alltså André , fast telefon är också fin ;)


Å TACK igen, kommer nog aldrig kunna tacka dig tillräckligt, blev så otroligt glad :)


Ne nu sitter jag iallafall och kollar lite resor, ska vänta tills det kommer ut nån riktigt bra.. för i Januari ska vi ha 4veckor för varandra, i Thailand ;)

Ne, nu ska jag sätta mig å slö titta på tv tror jag, å kanske äta en glass :D


André! Jag älskar dig så otroligt fruktansvärt mycket! å jag saknar dig jobbigt mycket! Du är mitt allt å mitt liv! jag kommer alltid att älska dig hjärtat mitt ! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0