du är saknad!

hejsan :) 

Nu måste jag bara få klaga lite för mig själv.. 

Saknar André så fruktansvärt mycket, !! 

Idag blev jag bjuden på grillat hos syrran och hennes man, jätte gott :) 

har även varit hos mor och far å haft trevligt :D 

Men.. saknar André, saknar att prata med honom när jag vill och känner för det. 

Saknar att få en kram och en puss när jag vill och innan jag ska sova och när jag stiger upp.

saknar hur han håller om mig, hur han tittar på mig, 

Saknar att titta i hans ögon och bli nykär varje gång. 

Ja, nu har jag det jobbigt, försöker ha fullt upp för det mesta så jag inte ska tänka, men nu tänker jag.

Saknade att få en kram och en jätte stor puss när jag klarade körkortet och att få se hur stolt han blev över mig. 

Och idag när jag varit och kört i björkdal, att bara berätta vad jag varit med om och få se hur glad han är för min skull. 

Detta suger hårt..

Kanske är löjlig, men vi har aldrig varit utan varann, och pang så ska vi vara det i 6veckor. :( 

Men jag vet att han gör det för våran skull och han är jätte duktig :) 

Men jag älskar dig, å jag saknar dig så otroligt mycket! 


Bevis på att jag klarat :D 

På måndag hämtar jag ut körkortet :D 


Älskar dig André, över allting annat, du är verkligen mitt allt! :love:

Kommentarer
Postat av: sofie

Förstår dig precis.. har min kärlek i norge över säsongen..

Han har vart borta BARA 3 veckor och tror jag avlider snart.. men den 23e kommer han hem för en kortare ledighet. Gissa OM jag längtar???

De e precis som du skriver, man saknar verkligen ALLT med personen..

Man inser nog inte riktigt hur tomt å ensamt saker bli.. men bara att bita ihop å kämpa.

2012-05-13 @ 08:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0