Tyskland är nog glad..


Som har fått en bra elektriker till dom i 6veckor..

Jag däremot är inte glad, som förlorat min älskling i 6veckor. :(

Han blev så glad igår när jag berättade om c-kortet :D

Han har verkligen stöttat mig under tiden och hjälpt mig med matten å allt .. han är världens bästa :)

Å det var då tur det, eftersom jag fick både bromsarna och lastsäkringen på funktionsbeskrivningen ;)

Tack älskling för att du hjälpt mig så mycket :)

Saknar dig , längtar tills du kommer hem :)

Men jag hoppas det går bra för dig iallafall ! du får väl spela dator så du inte har så tråkigt ;)


Nu ska jag vila en stund, blev så jädra trött ;)


Älskar dig André, föralltid och alltid! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0