THAILAND

MINNEN SOM KOMMER VARA FÖREVIGT :love:

En LITEN del av resan jag å älskling gjorde till thailand 30e jan- 24e feb


KHAO LAK


Jag och älskling är i djungeln och går :)





stranden i khao lak, just utanför vårat hotell, Diamond beach hotel.













Poseidon Bungalows bodde i bägge, trä bungalown innan snorkling och stora efter.



stället vi åt lunch på nästan varje dag, och drack öl :D

jag fick Thaimassage





snygging på båten ;)

Krabba :)



SIMILIAN ISLAND/snorkling !! :) hur mysigt som helst















Snygging;)

Bläckfisken jag hitta när vi snorkla:)



KAMALA :)


Elvis show alla hjärtans dag :)

Alla hjärtans dag i kamala:)

ice kamala beach hotel









Coffe shopen vi åt frukost på de flesta mornar, underbart gott! :)












BANGKOK 3DAGAR!



Tukk tukk i bangkok ;)


Hard Rock Café







Hade underbart kul med min älskling, bara längtar tills nästa gång :D 

Älskar dig André Enmark ! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0