Längtar tills detta får ett slut :-)

Tack min syster för en trevlig kväll ikväll! Å igår också:-)
Å tack mor å far för tidigare i veckan:-)

Jag personligen känner mig så himla deppad nu, å speciellt idag, så jag har inte orkat göra nått, och så fort jag blev ensam så blev det jobbigare, å är ändå inte sugen på att träffa folk, inte idag iallafall, men familjen är ju trevligt ändå:-)

Men nu vill jag bara få hem min älskling! Satan vad jag saknar dig! Det går inte att beskriva med ord, men nu har han varit borta i 5,5 månad och hur många veckor hemma sa vi? 4? Så det känns, men den 11okt kommer han hem:-) å Gud vad du är välkommen älskling!! Nä nu ska jag försöka piggna på mig, imorgon är det jobb, så tiden kanske går fortare då?

Älskar dig andre! Mest av allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0