Min syster är söt, å nu är det helg :)

Kommit hem från jobbet, äntligen helg :) Å jag är ledig i helgen :) 
Ska hoppa in i duschen å göra mig klar, sen fara till stugan å grilla å bara mysa ikväll :) 

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra men jag skriver väl nån gång imorgon,.. Kanske ska vara med Lisette :)
Ha en bra kväll å helg :) 



Det här var syrrans kommentar :) Så himla gullig :) saknar henne. ! 
Jag ska försöka komma ihåg att ringa ikväll.. jag lovar :) 
Puss på dig syster :) 

Sara (syster)
om Redan morgon?:
vad gullig du ar min alskade syster <3 saknar dig massor ocksa :( men vi ses snart igen... du far garna ringa.. sa man far höra din röst:))
och ni aker ju snart och ni kommer sakert att ha det jatte bra... fin blogg förresten.. ska försöka att titta in oftare.. halsa alla och ring sen gumman :) puss och kram



Nu ska vi skynda oss:) ha det bra. 
Kram

Kommentarer
Postat av: Sara Syster:)

Hej hej.. vad gulligt av dig att klistra in min kommentar :)) <3

gud vad jag saknar dig.. alskar den bilden du lagt ut.. har haft den pa mobilen sen jag akte..ser alltid pa den varje dag och berattar för folk att du ar min söta syster :))

Hoppas ni far en bra dag i stugan och halsa alla :)) lova ya sister PUUUUUUSSSSSS

2010-05-21 @ 22:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0