Vi festar till i stugan :)

Nu är jag å Andre hemma från stugan.. har haft det så otroligt trevligt :) Kom dit runt 17 tiden igår..
Åt grillat, glass till efterrätt, å sen blev det framplockat lite chips, godis, groggar å starköl :)

Tack för det :)


Det var jag, Älskling, mamma, pappa å brorsan som satt å pratade på inglasade altan å drack en grogg för mycket.. mår ändå ganska bra idag, men lite sliten.. men det var det värt :) Satt å pratade hela gårkvällen:) Sen sovde jag å andre i sovboden :)


vaknade tidigt i morse, halv 9 gick vi ut å solade, efter frukosten for vi ut å gick en skön promenad :)
sen slöade vi oss på altan en stund innan jag å andre for hem..


Ganska skönt att vara hemma nu, ska nog lägga mig å sova en stund medans Andre sitter å spelar red dead redemption.. Ska lägga mig på soffan..:)


Har även provat ringa min syster när vi var i stugan, fick inget svar, men man får prova igen senare:) Vet iaf att hon läser min blogg nu :) Fick en kommentar av henne igår också :)


Hej hej.. vad gulligt av dig att klistra in min kommentar :)) <3
gud vad jag saknar dig.. alskar den bilden du lagt ut.. har haft den pa mobilen sen jag akte..ser alltid pa den varje dag och berattar för folk att du ar min söta syster :))
Hoppas ni far en bra dag i stugan och halsa alla :)) lova ya sister PUUUUUUSSSSSS



Måste svara min syster :)
Jag saknar dig också gumman :) haha^^ jo den är fin den bilden, men gammal håller den på att vara.. Ska ringa dig innan vi far till mallorca iaf.. men du kan väl höra av dig då du vet när du kommer hem :) hoppas allt är bra med dig! :) klart jag klistrar in din kommentar, måste ju svara på den.. Vi pratar ju inte så ofta nu när du är borta..Jag hoppas du kommer hem snart :) älskar dig med å sköt om dig! pusss
Lite bilder från igår :)
Det var en riktigt skön soffa :)
Andre står å fiskar :)
Jag står å fiskar, kastade faktiskt några ggr, men ingen av oss fick nått napp :(
Jag å Andre :)
Utsikten :)
Tack för en riktigt trevlig kväll :)



Ikväll vet jag inte vad som händer, var tänkt bio, men vi var inte så sugna på det :( Så vi får se om det blir lite familjespel kanske :) eller nått :) Blir nog lugnt iaf.. :)


NU. 13dagar tills vi ska åka till mallorca :) mor å far ska köra oss dit, å komma en stund före, eftersom jag är ledig hela fredagen :)



Längtar väldigt mycket.. Nu ska jag inte skriva mer, för nu ska jag lägga mig på soffan tills det är mat :)
Ha en bra Lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0